Even voorstellen
Deze blog wordt gemaakt door Adriaan en Laura. Adriaan maakt de foto’s en Laura schrijft de verhalen.
Onze blogs zijn leuk om te lezen, vaak grappig, maar toch ook informatief. We gaan er bijna elk weekend op uit om een wandeling te maken tussen de 3 en 16 kilometer. Vaak vanuit huis, maar we logeren ook op mooie plekken. Als je langer wil wandelen zijn onze blogs ook een aanrader. Door de foto’s te bekijken kun je zien dat een wandeling de moeite waard is en sommige routes kun je aan elkaar knopen.
Er komt nog veel meer moois aan: Tijdens de Pinksterdagen waren we in Twente waar we twee prachtige wandelingen deden. Binnenkort gaan we op vakantie naar Rügen en west-Jutland en daarna brengen we een weekendje door in Goes. In de zomer gaan we een weekend naar de Lutte om te slapen bij en te wandelen vanaf Tiny House Twente. Als de heide bloeit zijn we een weekend in Belgisch-Limburg










